Service & Support

Multichannel Servicedesk

W3AppsOnline heeft een multichannel Service & Support organisatie.
Servicedesk
Onze Servicedesk, bemand door deskundige en ervaren medewerkers, is niet alleen telefonisch bereikbaar,
maar voor geregistreerde gebruikers ook via het Klantenportaal (email, incidentregistratiesysteem Freshdesk en forum).
FAQ-overzichten, documentatie, handleidingen, de Knowledge Base (automatisch opgebouwd op basis van vragen en antwoorden) en een Forum maken onderdeel uit van de Servicedesk.
Door uw aanvraag (wens of klacht) in het incidentregistratiesysteem in te voeren, blijft u automatisch op de hoogte van de status daarvan.

Nieuwe kanalen (Video, Chat, Call me Now-button) worden in de nabije toekomst toegevoegd.

Frequently Asked Questions (FAQ)

FAQAls geregistreerde gebruiker heeft u via het Klantenportaal toegang tot de FAQ’s per module.
Hier vindt u direct een antwoord op de meest gestelde vragen. Logisch ingedeeld. Tijdsbesparing voor u (en ons).

Forum

ForumVia het Klantportaal heeft u als klant tevens toegang tot het Forum.

Overzichtelijk gerangschikt treft U hier voor u relevante mededelingen, ervaringen en Tips & Trucs van andere gebruikers, download-verwijzingen etc.